Print

Patrauklios žaidimų programėlės skinasi kelią kaip mokymo priemonės

Autorius: Virgilijus Savickas. Paskelbta: Personalo vadyba

klasejeSunku šiais laikais rasti žmogų, kuris nesinaudotų mobiliuoju telefonu, nežinotų, kas yra faksas, GPS arba internetas. O juo labiau, jeigu tai jaunas žmogus – studentas, moksleivis, paauglys ir netgi pradinukas. Visi, kas bent kartą rankose laikė „iPhone“ arba kito prekės ženklo analogą su „Android“ operacine sistema, puikiai žino, kas yra „apsas“ arba lietuviškai – programėlė, kurią atsisiuntus į savo mobilųjį gali patogiai rasti informaciją, susisiekti, užduoti klausimus ir gauti atsakymus, sužinoti įstaigų darbo laiką, restorano meniu, rasti adresus, klausytis muzikos arba žiūrėti video, kuriuos tau siūlo draugai arba norinčios padidinti savo prekių pardavimus komercinės įmonės. 

Pasirodo, sukūrus naujam gaminiui specialiai mobiliesiems įrenginiams skirtą programėlę naujiena bemat susidomi šimtai tūkstančių vartotojų. Todėl, kad mobiliuosiuose įrenginiuose kur kas patogiau naudotis specialiomis programėlėmis nei naršyti internete kaip kompiuteryje. Tiesiog šia kryptimi juda visa šiuolaikinė technologija. Programėlių poreikis nemažėja dar ir dėl to, kad įvairių operacinių sistemų konkurencija verčia atskirai kurti kiekvienai sistemai jos aplinkoje veikiančią programėlę.

Print

E-mokymas keičia mokymo sampratą ir modelį

Autorius: Ina Savickienė. Paskelbta: Personalo vadyba

moodleInterneto amžiuje mokytojas nebėra žinių monopolistas. Principas „taip yra, nes aš taip sakau“ nebeįtikina jaunosios kartos mokinių. Savo technikos priemonėmis ir įgūdžiais jie lenkia mokytojus ir patys  gali rasti bet kokią mokymosi informaciją, įskaitant ir prieštaraujančią mokytojo išsakytoms idėjoms. Tad mokytojui siūlomas gido, fascilitatoriaus vaidmuo. Jis turi ne kimšti žinias, bet mokėti patarti kaip rasti informaciją, kaip vertinti jos patikimumą, kaip ja pasinaudoti. 

E-mokymas pirmiausia asocijuojasi su tam tikrų techninių mokymo priemonių ir interneto technologijų naudojimu mokyme. Tačiau didžiausias nesusipratimas kai manoma, kad šis mokymas - tai vien būdas mokymo medžiagą gauti prisijungus internete. E-mokymas yra žingsnis į priekį nuo nuotolinio mokymo bei korespondencinių kursų. E-mokymas skiriasi pačiu požiūriu į mokymą, nes mokinys čia - centrinė figūra, o mokytojas stovi nuošalyje kaip gidas ar patarėjas.

Print

Neskelbta archyvinė medžiaga: karjeros vertybių tyrimas

. Paskelbta: Personalo vadyba

 

ĮŽANGA

 

Konkurencijos dėl talentų ugnį nuolat kursto atkakli konkurencija dėl rinkų ir geresnių verslo rezultatų. Kompanijoms pagrįstai kyla klausimas, ar jos duoda geriausiems darbuotojams tai, ko šie labiausiai tikisi.

Tarptautinių tyrimų duomenimis 73 % jaunų profesionalų neseniai svarstė  kitą darbo pasiūlymą ir net 40 % iš jų  planuoja palikti savo kompaniją per 2 artimiausius metus. Šių žmonių karjeros vizija – spartus žengimas karjeros laiptais, didesnės finansinės galimybės ir asmeninis augimas.

Klientų išlaikymas, geriausių darbuotojų išlaikymas ir galutiniai verslo rezultatai yra labiausiai susiję dalykai. Net nedideli pokyčiai šiose srityse gręsia dideliais nuostoliais arba gali duoti daug naudos.

Reikia iš naujo suprasti, ką šiuolaikiniam geriausiam darbuotojui (high flyer, high perfomer) reškia darbas, karjera ir buvimas organizacijos nariu.

Pasak Career Innovation Research Group, kompanijos, norėdamos išlaikyti esamus ir būsimuosius savo lyderius, turi sukurti jiems patrauklią organizacijos kultūrą bei su jais sudaryti ugdymo sutartį (Developement Contract). Be to, reikia pereiti prie skirtingų požiūrių bei metodų taikymo skirtingoms darbuotojų grupėms (Diversity Management).

Kompanijos, atsisakiusios tradicinio balanso, grindžiamo unifikuotu požiūriu į visus ir viską, sukurs reikiamą lankstumą naujos rūšies stabilumui, kuris remiasi ne saugios darbo vietos principu, bet pasirinkimo įvairove, stipriais tarpusavio ryšais ir bendromis vertybėmis.

  •  

    Vienintelė emocija, kuri nemeluoja, tai nerimas.

    Slavoj Zižek, kultūros kritikas ir filosofas, šiuolaikinių laikų teoretikas

Dienos citata

manote?

Aš moku bent vieną Europos kalbą

Laisvai - 37.9%
Gerai - 24.1%
Susikalbu - 20.7%
Ruošiuosi mokytis - 13.8%
Man nerūpi - 3.4%

Total votes: 29
The voting for this poll has ended on: 24 Kov 2017 - 00:00